RESERVADO *Vendo Cambio Receptor HomeCinema Sony STRDA3500ES

Para todos lo que quieran usarlo.
Responder
gr3358
Mensajes: 15
Registrado: Lun 16 Nov 2009 , 22:20

RESERVADO *Vendo Cambio Receptor HomeCinema Sony STRDA3500ES

Mensaje por gr3358 »

Vendo un receptor homecinema Sony STRDA3500ES de color negro, nuevo, usado muy pocas veces. Comprado estas pasadas navidades, en garantía. Entrego factura, embalaje original, los dos mandos a distancia (uno a estrenar, el principal), microfono para ecualización automatica y manuales.

Sus caracteristicas son:
7.1 channel A/V receiver with 100W x 7 (700W) total power output
HD Digital Cinema Sound developed with Sony Pictures for a true at the movies experience
Experience thrilling surround sound with Dolby® Digital + / Dolby® TrueHD and dts® (dtsHD) decoding and 8ch Linear PCM
Built-in upscaler generates a 1080p signal via HDMI™ cable for superb picture quality on your HD TV, minimising the number of connections
BRAVIA Sync for simple, one touch integrated control over your BRAVIA TV and other compatible products with only one remote
DCAC auto calibration - one-push automatic sound set-up for flexible speaker placement and optimum sound quality
Deep Color, x.v. Colour and 24p True Cinema pass through adjusts picture settings to makes movies look as authentic as the original
Neural-THX Surround delivers a consistent surround sound experience regardless of compression
Choose from 15 different sound fields designed to optimise your home cinema and music experience
Connect to and release digital music and videos stored on your Walkman®, iPod, MP3 player, mobile phone, Bluetooth® and Wi-Fi devices, or a PC with 5 A/V inputs, 2 A/V outputs and Digital Media Port

Pido 400 euros

Tambien podria aceptar un cambio por un amplificador estereo, preferiblemente previo+etapa de potencia.


saludos
Última edición por gr3358 el Sab 10 Sep 2011 , 18:32, editado 1 vez en total.
gaulix
Mensajes: 36
Registrado: Dom 20 Ene 2008 , 19:54

Mensaje por gaulix »

Hola
De entrada me interesa, ¿me lo enviarias a Ibiza?


Saludos.
gr3358
Mensajes: 15
Registrado: Lun 16 Nov 2009 , 22:20

Mensaje por gr3358 »

gaulix escribió:Hola
De entrada me interesa, ¿me lo enviarias a Ibiza?


Saludos.
Lo envio a cualquier punto de España por la agencia de transporte que quiera el comprador. Por el tamaño de la caja no se puede enviar por Paquete de Correos.
Saludos
Responder